[OT] UPC bylo Re: Mobilní operátoři

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Prosinec 20 11:18:13 CET 2013

Ja mam ve vyuctovani napsano UPC FIBER POWER 30 za 520 + modem za 50,
sleva 50% a platim 310 Kc.
Nez zacali zvysovat rychlosti a s tim i ceny (a oduvodnili to tim, jak
je pro pro zakazniky super), tak jsem mel 10Mb a bohate mi to stacilo.
Mozna zase prejdu na 10Mb, ono mi to tech 30Mb nikdy nejelo a nejede.

Martin Hanek