Re: [OT] UPS bylo Re: Mobilní operátoři

Pátek Prosinec 20 10:25:58 CET 2013

Není to UPS, ale UPC. Já jsem od nich t.č. odcházel a nabídli mi slevu 35%,
tj. místo 490 asi 318 Kč. Byl jsem tenkrát nasr... naštvanej, že ze mě
dělají blbce (zpomalil se download z 10Mbit na nějakých 0,5-1 Mbit a podle
nich to bylo v pořádku), tak jsem nechtěl slevu, ale prostě odejít. Jo,
kdyby mi nabídli třeba 50-100 Kč, to bych si možná rozmyslel.

Pavel Kadečka.