Mobilní operátoři

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Prosinec 20 07:59:28 CET 2013

Proc vlastne mame tak vysoke ceny? Je to hloupost naseho naroda?
Staci si otevrit nabidky v Polsku, Rakousku nebo Slovensku a clovek si
pripada jako Alenka v risi divu.

Pred tydnem jsem videl VIP tarif pro firmy - pry specialni nabidka pro
nejlepsi klienty. 60 minut mesicne pausal 1500 Kc. Byly na to sice
navazany dalsi telefony ve firme, ale i tak je videt ze si u nas lidi
nechaji libit vsechno a na penize nehledi.

Michal Gregor