Baterie v Lidlu

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Prosinec 19 20:32:18 CET 2013

Ono to chvilku trva. Otestoval jsem (pravda, samovybijeni nikoliv) dve
sady AA clanku.
Nabijecka MAHA, nab. pr. 700mA, vyb. pr. 400mA, 4 cykly.
Vsechny clanky (8 ks) maji kapacitu cca 2300 - 2400 mAh. Coz je velice
slusny vysledek.
Zkratovy pr. u vsech je cca 15 - 17A. Ja vim, zavisi to na konkretnim
multimetru, dratech, banankach...
Nicmene kdyz to porovnavam s tim nejlepsim co mam doma tak je to skvely
vysledek za jeste lepsi cenu :-)

S pozdravem Raven