Lion akumulator 18650

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Prosinec 19 17:04:09 CET 2013

Nejdrive jsem zkousel ty male, jiz zminene pecky. Prvni dva jsem
vyhodil. Dalsi dopadly uz lepe, musi se pajet co nejkratceji.
V dalsi fazi jsem zkusil valecky a to uz nema chybu. Musi se taky
opatrne bo pokoveni ma snahu se odlupovati...
http://www.ebay.com/itm/290770624585?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kdyz ty pajene valecky dam k sobe mam co delat je roztrhnout.
Jo a lepsi je robustnejsi  mikropajka na vetsi teplotu nez trafopajka, z
ni me letaly kapky cinu na vsechny strany. Inu magnetismus je svina :-)
A neptejte se me co ma cin spolecneho s magnetem...

S pozdravem Raven