Samozapinani PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 19 16:16:06 CET 2013

Hibernace zapnutá je, Windows 7 na desktopech používají kombinovaný sleep
režim, kdy se uloží obsah paměti na disk a počítač se jenom uspí. Probuzení
je pak rychlé z paměti, pokud dojde k výpadku proudu, tak natáhne obsah
paměti z disku. Standardně je to vypnuto u notebooků, kde je opravdu
korektní hibernace a sleep režim, a na desktopech se to musí ručně vypnout.
Mělo by to jít přes příkaz "powercfg -H OFF", v tu chvíli bude jenom
udržovat napájenou paměť.
Pokud nevypíná, ale restartuje, tak je pravděpodobně nabořené ACPI, tipuju
na poškozenou instalaci Windows, zvlášť pokud to dělá i po aktualizaci
biosu.