Samozapinani PC

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Čtvrtek Prosinec 19 15:37:46 CET 2013

Takže 1 - příkaz vypnou z panelu - dojde k restartu tzn. Vypne win, po asi
sekundě zapne, proběhne normální start bez mého zásahu.
	2 - příkaz restart z panelu - totéž co v bodě 1
	3 - uspat PC z panelu nebo po nastaveném čase - proběhne uspání (bez
obrazovky win vypínání), vypnutí ventilátorů, zhasnutí pwr kontrolky a asi
po sekundě nový start 	    do okna s nabídkou obnovení a hláškou o tom
souboru hiberfil.sys, po odentrování návrat do win se zachováním spuštěných
programů před přechodem do režimu spánku.

Chmel Vladimír