Samozapinani PC

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Čtvrtek Prosinec 19 15:23:29 CET 2013

Omlouvám se že stále otevírám téma, ale problém se stále nedaří odstranit.
Po doporučených opravách a úpravách které spočívaly v postupném odpojení
všeho, kontrola disku na chyby OK přeinstalování windows, upgrade biosu s
nastavením funguje stále restart restartuje bez chyby. Vypnutí počítače z
windows funguje jako restart a uspání počítače se po post testu objeví okno
se dvěma nabídkama obnovení, odkliknu entrem a obnoví se do stavu před
uspáním. V té nabídce to píše že je to v souboru hiberfil.sys ale já mám
hibernaci vypnutou. Tak nevím jestli nedojde k nejhoršímu a zformátuju disk
a nainstaluji windows úplně znovu.
Chmel Vladimír