OT street view v riadiacom centre

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 19 09:19:58 CET 2013

On Wed, Dec 18, 2013 at 07:20:16PM +0100, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,
>   dovolím si upřesnit, není tomu úplně tak:
>
>   http://linux.web.cern.ch/linux/scientific6/
>
>   Jde o speciální distribuci Scientific Linuxu, kterou si vyvíjejí přímo
> v CERNu a sice není nějak zásadně odlišná, ale má předinstalované funkce
> a aplikace tak, aby byla snáze použitelná pro specifecké potřeby CERNu.
>
> Zdraví Pavel
>
> > https://www.scientificlinux.org/

Q. Why won't you say the name of the commercial enterprise distribution S.L. is built from?

A. That name is trademarked. The easiest way to keep away from all trademark problems, is to completely avoid the name.
We believe that most readers are able to figure out which commercial enterprise linux distribution we are talking about.

Hm, to me zajima, je to zalozeny na RedHatu, nebo Suse? Vi nekde neco blizsiho?

P.T.