OT: Firefox pada

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Prosinec 18 09:25:49 CET 2013

A co jste udelal s profilem? Ten jste prekopiroval?
Tipuju problem s nejakym doplnkem. Ty jsou soucasti profilu a pokud jej
prevezmete, problem Vam zustane.

Udelejte jednoduchy test:
- ukoncete Firefox
- v adresari c:\Users\<uzivatel>\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\
prejmenujte soubor "profile.ini"
- spustte Firefox

Firefox nenajde Vas profil a bude se chovat jako kdybyste jej spustil
poprve a vytvori si novy profil. Pokud pojede, je problem v profilu.

Jo a prosim zakladejte vlakno novym mailem, ne odpovedi na stavajici,
ted mam Firefox + Sluchatka pohromade.

Martin Hanek