Samozapinani PC

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Prosinec 18 07:37:27 CET 2013

Vzhledem k tomu, že došlo k výmazu nastavení biosu hledal bych v něm. V Biosu bývají nastaveni Wake up on LAN, a nastavení pro probouzení i na myš nebo klávesnici. Záleží na konkrétním biosu. Zkuste najít tyto položky a vypnout je.

Dále bych třeba pomocí HDTUNE prověřil povrch disku. Pokud je v počádku tak zkusit pomocí CHKDSK opravit souborový systém. Chybný sektor nebo poškozený souborový systém by mohl způsobovat ty problémy při obnovení z uspání.

Odhaduji ale že spolu ty dvě závady nesouvisí - jen se "vhodně" doplňují... Při výpadku sítě mohlo dojít ke dvěma důsledkům - výmaz nastavení biosu díky vadné baterii a k poškození souborového systému díky násilnému vypnutí.

Samozřejmě to může být i něco jiného. Toto mě napadlo jako věci, které bych zkusil jako první.

	Martin.