Vadna AT90USB647?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Prosinec 17 20:05:13 CET 2013

On Mon, Dec 09, 2013 at 10:25:42AM +0100, Jaromir Sukuba wrote:
> Skuste si len tak cvicne multimetrom na diodovom teste premerat
> ochranne diody voci GND a Vdd, ci su IO piny tam kde maju byt.
> Ja som raz takto vyhodne kupil nejake Freescale MCU a zistil som, ze
> vnutri je zapuzdrene nieco uplne ine nez ma byt,

Dobry den!

Tak chyba byla mezi zidli a klavesnici - pripajel jsem blokovaci
100nF kondenzator mezi VCC XTAL1 :-o.

(Diky za radu, propipanim jsem zjistil, ze VCC a GND jsou tam, kde
by mely byt - tak jsem hledal dale a ouha...)

Problem vznikl asi z nejvetsi casti proto, ze TQFP64 adapter
cisluje piny prevracene, takze v tom clovek snadno udelal chybu :-(

P.T.