Samozapinani PC

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Prosinec 17 17:55:13 CET 2013

na w7 netreba zabudnut na "bohate" moznosti planovanych uloh, heslo su aktualizacie (cohokolvek), hlavne ak ide o znackovy pocitac so znackovym os - moj hp pripad...
  ----- Original Message -----
  From: Ondřej Kozumplík
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, December 17, 2013 12:22 PM
  Subject: Re: Samozapinani PC

  mne to takhle kdysi probouzela bezdratova mys. kdosi mi poradil jit do spravce zarizeni a tam cosi porypat v nastaveni hlodavce, ale uz si presne nepamatuju, co to bylo. asi neco jako power management ;-) zkusil bych to projit u vsech zarizeni a povypinat co se da. u me to zabralo.

  Ataman
  http://www.hysteria-metal.cz