Plosne spoje, termin vyroby do Vanoc

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Prosinec 17 16:55:13 CET 2013

v predvanocnim chaosui poslani cimkoliv neni ta prava volba. asi jedine co nejblizssi osobni odber ?
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Tuesday, December 17, 2013 4:42 PM
To: HW-news
Subject: Plosne spoje, termin vyroby do Vanoc

Zdravim
Ma jeste nekdo overeny tip , kde mi jsou schopni vyrobit DPS prirez s odeslanim do patku pri zitrejsim zadani?
Resim to od minuleho tydne , ale tolik problemu snad nemaji ani v lecebnach jako v tech firmach.
Jedna se o 2 strany,  prokovy 24 mil, nejmensi cara 7mil (99% je 8 mil), isolation taktez, maska, cin.

Jeste k tomuto tematu bych se rad zeptal  jake stroje by bylo treba nutne zakoupit (starsi samozrejme) pro vyrobu v teto presnosti.

Nejvetsi problem bych videl v prokovech,nasel jsem LPKF galvanizer, nicmene jak se tyto stroje na aukcich odborne jmenuji ?
Samozrejme mi jde o kusovou vyrobu malych desek 20x20cm max Dekuji za tipy.

LK