Samozapinani PC

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Úterý Prosinec 17 10:24:28 CET 2013

Dobrý den,

restart PC nastane v okamžiku probuzení, nebo během režímu spánku?
Mohl by to být ovladač zařízení, který se korektně "neprobudí" z režimu
spánku a Windows skončí na modré obrazovce smrti (BSOD). Protože je
defaultně ve Windows nastavené, že vyvolání modré obrazovky smrti
způsobí restart, může situace vypadat, jak popisujete.

Zkuste vypnout automatický restart při BSOD. Mám bohužel anglická
windows 7, asi přesně nepřeložím do češtiny, ale volba by měla být k
nalezení:
Tento počítač -> pravé tlač myši, vybrat Vlastnosti -> Upřesnit
nastavení -> záložka Upřesnit -> ve skupině Start a Obnova je tlačítko
Nastavení ->  zaškrtávátko Automaticky restartovat.

Když se BSOD objeví, budou k dispozici informace k další analýze např.
jméno ovladače.
Když se neobjeví, tipnul bych to na chybu na úrovni železa.

S pozdravem
mpap