Samozapinani PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 17 10:15:56 CET 2013

Tohle může dělat pár věcí, který se dají postupně odpojit - klávesnice
(vadná klávesa by mohla PC probouzet, případně třeba dítě nebo domácí
zvíře), myš (kolikrát stačí, aby stála na stole a zdálo se jí, že byl nějaký
mikropohyb), síťová karta (nastavené WOL), vadné tlačítko (občas odejde
mikrospínač), špatně nastavený bios (spíš nepravděpodobné).
Pokud je to v režimu spánku, tak to obvykle dělá ta myš (v nastavení myši
lze zrušit probouzení z režimu spánku, jako výchozí je zapnuto) nebo špatně
nastavené WOL.
Pokud to není ani jedno, tak bych zkusil na chvíli odpojit od elektriky a
případně i reset biosu.