HW-listovica 2013

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Prosinec 17 00:50:34 CET 2013

Pratele, omlouvam se, ze jsem tady trosku zpusobil rozruch, ale bohuzel
nedorazim.
Duvod je celkem prozaicky. Jediny den, kdy bych mohl byla sobota. Ale
bohuzel na sobotu uz nesezenu zadnou dopravu, abych se podival i do mesta.
Proti pokecu u piva nemam nic, ale jet do BA jen na chvili na pokec, je
trosku z ruky. Tak treba zas napresrok.
Preji prijemnou zabavu. Nedele ted ma stejnou vahu jako sobota.

P.