OT: Sluchátka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 17 00:07:14 CET 2013

Jestli jste byl zvyklý na otevřená sluchátka (a DT531 byla a jsou jedny
ze slušnějších )  skoro bych se vsadil, že vám ta uzavřená nesednou.
Doporučuji zajít někam do obchodu a s nějakými "tlumiči" si něco známého
poslechout alespoň půl hodiny.
Krom toho aby to dobře hrálo je velmi důležitý subjektivní pocit z
přítomnosti těch sluchátek na hlavě.
Jinak "inovované " DT531 se dělají :
http://www.unifymall.com/somic-dt531-dj-monitor-headband-earphone-p-2889.html
http://www.dhgate.com/product/somic-master-metco-dt-531-electric-sound/161034893.html
:-)
jak to hraje netuším, soudě dle obrázku jsou asi uzavřená, což já nemám
rád.

Ty pravé:
http://www.dhgate.com/product/somic-master-metco-dt-531-electric-sound/161034893.html
se občas dají koupit na e-bay za poměrně dost peněz - např    :
http://www.ebay.com/itm/A-PAIR-OF-BEYER-DYNAMIC-DT-531-HEAD-PHONES-/190978294459?pt=UK_AudioVisualElectronics_HomeAudioHiFi_Headphoneshash=item2c773182bb

Já jsem se sluchátky klesnul velmi "hluboko" upřednostnil jsem před
kvalitou kterou mám ve skříni ( ony HPH MT220 ) bezdrátovost :-(
Když tak používám v souasnosti  obyčejné bezdrátové  marketové WHP360R   :-(
Důvod je jednoduchý:
1) Nemám už tolik času, abych si se sluchátkama sednul a nedělal nic
jiného než poslouchal muziku.... s těma bez-drátu můžu i luxovat, klepat
koberce nebo jiný domácí nesmysly ..... :-)
2) Většinou jsem se "zapoměl" a to, že mám na hlavě sluchátka od kterých
vede šňůra jsem zjistil až  když mě to  v lepším případě pořádně škublo
s hlavou když jsem omylem chtěl někam popojít ( pro pivo atd... )  :-(
V horším případě pak za mnou letěl i CD player nebo zesilovač do kterého
je konec 6,3 Jack většinou zapojený :-(

JaKub