Re: OT: Sluchátka

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Prosinec 16 23:04:26 CET 2013

Dík za info. Můj prvotní požadavek nejsou supersluchátka, ale něco rozumného
pro celkem nenáročné použití, ale aby to mělo přiměřeně rovnou
charakteristiku i v nižších frekvencích to znělo přirozeně. Spíš uzavřená.
DT531 se už nevyrábí. Od roku 1992 jsem měl také pro poslech hudby
Beyerdynamic, otevřená, asi o něco nižší třídy, ale hrála skvěle. Už je
nemám, hodily se synkovi :)
Máte přehled, co dnes nahrazuje DT531? Dávám přednost hudbě nahlas, ale co
kdyby...
aze

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 16, 2013 6:58 PM
Subject: Re: OT: Sluchátka

Dobrých sluchátek je spousta. Ohledně kvality zvuku bych snad nešel po
konkrétní značce. Je potřeba zkusit jak sedí na uších a hlavně
rozhodnout, jestli mají být otevřená, nebo uzavřená. V otevřených
slyšíte všechny zvuky okolo sebe, v uzavřených máte od všeho klid. U
kvalitních uzavřených sluchátek bývá snaha aby to líp těsnilo, má to
silnějěí přítlak a docela to tlačí. Já mám už mnoho let otevřená
sluchátka Bayerdynamic DT531. Hraje o dobře a je to na hlavě pohodlné.
Holt tam slyším všechno, což by při hře na hudební nástroj nemuselo vadit.
Anděl

>>> aze