3D printer

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 16 22:57:24 CET 2013

U toho remenoveho pohonu se asi setrvacnost stolu uplatnuje dost.
U pohonu sroubem ale ne, tam se myslim vic uplatni setrvacnost rotoru,
nez toho stolku (pocitat se mi to ted nechce).

Tech dratu nebude tak moc. Vpodstate budou stacit 2 na kazdou osu
(a samozrejme napajeni).
Enable se da zapojit natvrdo, protoze tyhle drivery maji redukci proudu
kdyz motory stoji. Druhy konec tech optronu natvrdo na zem.

PL

************************************

From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 16, 2013 10:33 PM
Subject: Re: 3D printer

Myslel jsem to tak, ze vzhledem k cene obvodu je to za ty dolace celkem
levne s deskou a chladicem. Jen ta hromada dratu ve svorkovnicich -
jednodeskove reseni by mi bylo sympatictejsi. Ale uvidime, jestli se
rozchodi posta z Asie, uz zas mesic cekam na nejakou zasilku a prestava
me to bavit.
Ja uz s tema 12V/2A narazil na limity, kdy to zaclo ztracet kroky, IMHO
by to slo zrychlit s vetsimi motory a proudem (on je ten pojezd s deskou
i s extruderem dost tezky, nejaky moment setrvacnosti rotoru bude proti
tomu IMHO zlomkovy)