HW-listovica 2013

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 17:01:37 CET 2013

No vies, priznam sa, ze Tvoja pritomnost mala dost velku vahu v
rozhodovacom procese. A aj ked som preferoval napriklad stvrtok, bol tento
datum prehlasovany legalnym hlasovanim, ktoreho som sa nezucastnil. Tudiz
nebudu ani ziadny novi clenovia a nove tvare... Takze nove tvare budem
poznat len vo virtualnom svete. Ale mozno to tak ma byt, ja neviem. A
aktivne sa zucastnovat vyberu nemienim. Maximalne sa rozhodnut v den
konania...

A.

Dňa 16. decembra 2013 16:28, Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com> napísal(-a):