SPI a STM32F050C4

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 16 10:26:52 CET 2013

To netusim. Ja by som jednoducho SPI vobec neinicializoval, ale by som
najprv cakal na nejaku aktivitu na hodinach (v zavislosti od aplikacie bud
sprosto v cykle alebo pomocou externeho prerusenia), potom za pomoci
nejakeho timera by som cakal, kym ta aktivita ustane na aspon povedzme
0.5ms, a az potom by som inicializoval SPI.

Ale ako vravim, ci je to pouzietelny postup, to zavisi od konkretnych
okolnosti Vasej aplikacie.

wek