asi Spam # Re: HW-listovica 2013

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Prosinec 16 06:55:43 CET 2013

Docela by mě to zajímalo, třeba i soukromě.
Já do roku 1978 vůbec nevěděl co Blava znamená. A pak jsem tam dva roky bydlel.... nedobrovolně.
Dokonce jsem si nejdříve myslel, že se jedná o úplně jiné město či čtvrť.
A výraz Blava používali úplně všichni a to jsme na rotě žádnýho cigána neměli. Teda pokud to bylo myšleno tímto směrem.
Nebo to bylo myšleno směrem jižnějším?
Děkuji. A kdyžtak fakt soukromě....
Pavel Glajc