HW-listovica 2013

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 15 23:31:01 CET 2013

nechcem to tu zbytocne rozpitvavat a vysvetlovat, lebo ma moze admin
obvinit z rasovej neznasanlivosti :-)
Vyraz "Blava" pouziva hlavne jedna specificka skupina ludi z jedneho
specifickeho regionu Slovenska, ktora sa do Bratislavy prestahovala za
pracou. Nie vsetci su taki, je to naozaj specificka (ale pocetna)
skupina. Nechcu sa integrovat, stale na vsetko nadavaju, ale pritom
naplno vyuzivaju vsetky benefity, ktore im pobyt v "Blave" prinasa.
Neveril by si kolko volnych parkovacich miest tu najdes cez vikend :-)
Takze ak nechces vyzerat ako posledny buran z ..... tento vyraz nie je
vhodne pouzivat :-)
b.