HW-listovica 2013

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Prosinec 15 18:05:16 CET 2013

Tak pokud v Blave neni co k videni, muzu zapadnout uz po prijezdu, jinak si
klidne necham udelat "guided tour". Pokud by chtel nekdo jeste pred
konumaci udelat par zdravych kroku, kdyz uz se konecne v zivote dostanu na
Slovensko :) Ale treba bude skarede pocasi a rezervacka na 14 zni jako
rozumna volba
Mam zkusit natuknout Tomase Dreslera? Jestli to teda zrovna necte ;)