digi barometr s analogovym zobrazovanim

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 15 13:12:59 CET 2013

No o par dnech bych nemluvil...nez rodina dokoukala Stardance to
behalo...a to jsem se drbal s tim dorazem.

Musim si ted rozmyslet jak udelam ten barometr - ma na te zkusebni desce
naletovanej termistor tak to asi budu zkouset na nem.

To zobrazovani te hodnoty udelam asi jako vlecene - tedy vypoctena
poloha versus aktualni a v preruseni se bude krokovat - tim bude urcena
rychlost krokovani - jakmile bude hodnota souhlasit tak se to uspi a
vzbudi treba za 5 minut kvuli mereni a nasledne se to pusti do preruseni
aby se dorovnala poloha.

RV