digi barometr s analogovym zobrazovanim

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 15 09:10:13 CET 2013

Zdravim,

jsem si vcera hral s tema moturkama co mi poslal kolega:

http://www.youtube.com/watch?v=khVm8ijSEh8

skoro hodinu jsem hledal v cem je zakopanej pes, ze mi to vzdy v urcitem
miste prestane krokovat a snazil se vymyslet kde mam problem v poradi
fazi (tohle je dvoufazove buzeni ve fullstepu) - az pak mi doslo ze tam
asi bude doraz... :-(  (u jednoho motoruku jsem ho uz upiloval, takze
jde kolem dokola)

Tohle je buzeno naprimo primo z PICu - vsechny konce vinuti jsou na
portech (jen je s vinutim odpor cca 240R - samotne vinuti ma 144R) - na
3V by to uz asi mohlo behat bez odporu.

Pri fullstepu to ma zrejme klasickych 200 kroku na otacku. Takze az se
trochu polepsim a dodelam tam sinusove buzeni tak to bude na ten
barometr uplne v pohode.

RV