OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Neděle Prosinec 15 08:57:56 CET 2013

SDL-RT vypadá dobře - dá se k tomu sehnat příklad(y) pro nějaký větší
projekt? Prostě jak se to dá použít/používá v praxi - celkem jedno na čem.

Jinak k původnímu dotazu: Nechte to být a přepište si to, až to budete
potřebovat pro nějaký další projekt. Neztratíte čas, dosáhnete svého a
navíc ono někdy celkem pomůže problém na chvíli uložit k ledu.

Ondřej