OT - vykendove

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 15 08:52:51 CET 2013

nie, myslim ze budu konzumovat cez 500MW.
Vo Francuzsku som robosa s lopatou alebo metlou este nevidel. Este aj
listie z chodnika sa zbiera tak ze sa odfukne tym strasne huciacim
ventilatorom a potom dojde zametacie auto. Minule nam tak hucali pod
oknami asi pol dna, keby pouzili metlu je to za 20 minut hotove. Lenze
chlap ma sluchatka a plat bezi, takze mu to je celkom putna :-)
b.