OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Prosinec 14 20:32:59 CET 2013

Ahoj,

odpoved na Tvoju otazku je dost tazka, pretoze to je zavisle od vela
objektivnych a subjektivnych faktorov. Myslim si vsak, ze to nie je
filozoficka ale skor manazerska otazka. A ako filozof a sucasne manager tej
tvojej one-man show, by si mal poznat odpoved sam. Co ako si napisal, aj
mas. Mna by skor zaujimalo ako si sa v podmienkach experimentalneho jedinca
v pokusnej skumavke emulujucej danu situaciu rozhodoval ty sam. Bolo by to
rozhodne poucnejsie, ako vytahovat nazory experimentalnych jedincov, ktory
maju ine experimentalne podmienky ako mas ty.

A.

Dňa 14. decembra 2013 17:22, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):