OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 14 17:53:42 CET 2013

 14.12.2013, 17:43:35

Na to neexistuje jednoznacna odpoved. I kdybych byl na vasem miste a
tim padem o tom projektu vedel vse a ne skoro nic v nekolika radcich,
mohlo by to vychazet 50:50.
Uz jsem v zivote prodelal obe varianty mnohokrat i kdyz neslo vzdy jen
o sw.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz