OT: Aktualizace Windows

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Prosinec 14 11:28:58 CET 2013

Dovolil bych si nepatrny prispevek na toto ozehave tema.
Manzelka prohlasila, ze ma v PC virus, protoze ji nefunguji uz ani
"Papricky" (hra) na Facebooku.
PC (jednojadrovy notebook) ma vytizeni 100%, ktere zpusobuje SVCHOST.EXE

Tak jsem zkoumal podrobnosti a zjistil, ze na vine je chyba ve spolupraci
SVCHOST.EXE a WUACTL.EXE - ktera byla do bugreportu MICROSOFTU reportovana v
roce 2004 !!!!!
http://www.infoworld.com/t/microsoft-windows/windows-xp-update-locks-machines-svchost-redlined-100-fix-it-kb-2879017-230733

Vsichni navrhuji ruzna reseni ale jadrem je ze v 8.11. 2013 vydal microsoft
"update smrti" ktere vede k tomu ze se tento bug aktivuje - coz se
mimochodem stalo uz po nekolikate (minuly uder teto chyby jsem resil pred 2
roky v praci, pote co na nem vybuchlo spitalni IT oddeleni).

Paradoxne se tento bug aktivuje, i pokud - tak jak to ma byt - pouzivate
Widle v rezimu "uzivatel s omezenymi pravy" - a to i presto ze v tomto
rezimu aktualizace instalovat nelze !!

A co je nejlepsi - Infoworldem doporucovane "trvale reseni" - vypnout
automaticke aktualizace

Pravda je, ze si nejsem jist hodnotu aktualizaci OS, kde reprtovana chyba
neni 9 let opravena. Co je tedy predmetem aktualizaci - to co si CIA / NSA
"predplati" ??
Navic bych mohl napsat mnoho o rozdilu treba mezi Linuxovou a Windosowskou
"stabni kulturou", ale nechci spustit flame.

Zdravi Petr Kubac