Nepajiva maska - zkusenosti

Sobota Prosinec 14 10:29:38 CET 2013

Ja pouzivam
http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z10.1.w1011-1098952979.24.3mZnW4&id=10005578174
a vcera mi cvicne dorucili i bilou na potisky
http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.w1048-1099089023.4.y9eYya&id=7563077486
svitim na to 12ks 3W 380nm UV LED
nejvetsi pakarna je nanaseni , barva je spise husta pasta a nema se redit
suseni je jeden z duvodu proc si stavim viceucelovou pec na pretavovani a
suseni a takove to domaci patlani.
Celkove se da rici, je to funkci a pouzitelne, izolacni pevnost barvy je
uvadena 500V/mil a nejpise to sedi, otetoval jsme 10kV a nedoslo k prurazu.
Jedine co chci doladit je nanaseni , patram po nejakem pultovem obchodu
(Praha) s vecmi na sitotisk ze bych zkusil nanaseni terkou.