kviz na piatok

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Prosinec 13 22:44:12 CET 2013

Dobry vecer,

2013/12/13 Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz>

> pokracovat ve vysvetlovani urcite "verejne", od toho je konfera !  a kdo
> si z toho co vezme je vec dalsi  :-).
> ja mam jako pozorovatel minimalne vedeckej pocit :-).

No verejne vysvetlovanie je lepsie zabookovat zasadacku a pozvat si par
renomovanych ludi. Rozhodne mu to da viac tipov a okrem toho budu aj
neformalne kontakty a cely ten kolotoc okolo toho. Konfera je dobra, ale
hodi sa skor na tipy co kde kupit pripadne najst. A ak sa tu aj cosi objavi
nieco specificke, tak to nedopadne dobre, resp. odozva je od dvoch troch
ludi a ostatni su piate kolo u voza.

> tomik.

Pozri miera otvorenosti, ktoru spominas v dalsej odpovedi ma tiez svoje
hranice. Takze by si to mal zvazit, co ako prezentujes. Myslim si, ze tu je
5 aktivnych ludi, co robia do vhdl a aj oni maju kazdy svoju specificku
oblast. Skusil by som sa zamerat na nejake lokalne society, ktora sa raz do
roka zide v nejakom malom penzione a kazdy poreferuje co robi ako sa mu
dari a tak. Tam dostanes relevantny feedback. Tu mas jedneho cloveka, ktory
ti cosi povie a nakoniec ti aj tak povie, ze to nerobi. A navyse nie je
viazany nijakymi klauzulami a moze kecat v istych hraniciach...

> Zacatek ano -- a ted jde o to, jestli z prototypu bude i vyrobek, nebo
> to zustane kuriozitou do VHDL-verze poradu "Co to je?" ;-)

Jestli to bude vyrobok, o tom rozhoduje dopyt, marketing a "podomovi
predavaci". A to ci mas dost penazi na rozbehnutie vyroby a patricny
servis. Ale zase je pravda aj to, ze ked nie je co ponukat, tak nie je ani
dopyt... A nie je ani co odpisovat.

A.