kviz na piatok

Marek Peca marek na duch.cz
Pátek Prosinec 13 22:23:32 CET 2013

> riaditelne oneskorenie v rozsahu ~10 ns s rozlisenim pod 100ps, prepinatelne
> v ramci jednej periody hodinoveho signalu bez glitchov a chybajucich hran je
> nieco co pouzivame skoro vsade. Mame to vyriesene s dvomi xx196 cipmi a par
> ECL flip flopmi. Je to odladene, funguje to vyborne, nie su s tym ziadne
> problemy.

To by me zajimalo, zda je shodne reseni s mym. Uvazuju o dalsi publikaci
vcetne vnitrnosti obvodu, ale zatim zoufale neni na zbytne veci cas :-(
Pokud ta vase vec umi udelat treba ze 100MHz 10MHz nebo (a to je vyrazne
tezsi) z 10MHz 100MHz (to sice jde, ale rekl bych, ze prakticka
pouzitelnost je mizerna a skoro bych se vsadil, ze *196 je zde
nepouzitelna), pak je to zrejme tyz princip.

> Zaujimaju ma veci, ktore mozu mat v buducnosti nejaku aplikaciu, pac nikdy
> nevies co sa ti bude kedy hodit. Napriklad ak sa da vyssie spomenute strcit
> do FPGA a bude to stale generovat signaly s nizkym fazovym sumom vhodne pre
> AD prevodniky je to urcite nieco co stoji za pochopenie :-)

Popisu, jen co prestanu pajet u klavesnice.

ZatiM.