kviz na piatok

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 13 21:53:51 CET 2013

ta praca ma zaujima, len som to naozaj nepochopil :-) My to nerobime,
ale videl som clanky kde to bolo napisane bez detailov schvalne.
Napriklad niekto z priemyslu potrebuje publikovat ale nemoze komunikovat
detaily. Alebo na univerzite toho vela nerobia ale musia si splnit
ciarky. Preto som sa pytal :-)