kviz na piatok

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Prosinec 13 21:36:12 CET 2013

Ked si uz zacal tym kamaratskym tonom, tak kamaratsky ti poradim. Nevsimaj
si, kto a ako do teba rype, ty si si to musel cele odmakat, nieco si sa
musel naucit a myslim si, ze aj rozumies tomu co robis. Ak takych veci bude
este jedna dve, tak ti aj titul daju... :)

Akurat do detailov by som moc nesiel a zbytocne to nerozoberal. Si este
mlady a karieru mas pred sebou. Tak si to nepokaz.

A.