Kabelova antena pro wifi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 13 12:49:19 CET 2013

Vzal bych nějaký "LOW LOS RG-58"  a na fréze, brusce profrézoval drážky
- okénka cca 3 cm dlouhé po dejme tomu půl metru.
No a vyzkoušet co to udělá. Pokud se jedná o lokální pokrytí do 10-20 m
od kabelu, nějak to fungovat bude.

Vzpomínám si, když nějaké firma dělala v místní ZŠ Wifi AP a cca 5 m
kablék od AP ke stropní anténě zapoměla připojit k té anténce.
Fungovalo to v té místnosti bez problémů , když se pak anténa připojila
tak se dosah podstatně zvýšil i v okolí místnosti.