trable s připojením dataprojektoru přes VGA

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Pátek Prosinec 13 08:54:46 CET 2013

Zkusil bych na počítači na kterém to nejede zmenšit rozlišení 640x480 a
postupně jít do vyšího rozlišení. Teď jsem měnil na monitoru kabel který
fungoval doteď v rozlišení 1920 a jednoho dne nejel monitor. Muselo se
ručně přepnout na malé rozlišení. Nový kabel = funkční rozlišení. K
tataprojektorům běžně používáme 20m kabely.

JL

Dne Fri, 13 Dec 2013 08:05:39 +0100 Zapletal Martin <zapletal na inoma.cz>
napsal(a):

> Takže jsme zjistili další indicie. Notebook LENOVO, starý asi 6let
> nefunguje, Notebook starý 12let funguje perfektně. Kabel je OK, žádné
> piny nechybí. Něco dobastlit, to moc nepřipadá v úvahu, musí to být
> komerční aplikace. Zákazník by bastl nepřevzal. Můžete mi prosím
> upřesnit to s těmi odpory? Nicméně, když se připojí ten notebook, který
> nefunguje, tak WIN při připojení rozhasí rozlišení a ikony na ploše a
> pipne. Takže ten notebook projektor detekuje. Projektor signál ale ne.
>
> Zaplik

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 131212-1, 12.12.2013
Testovano: 13.12.2013 8:54:51
avast! (c) copyright 1988-2013 AVAST Software.