RE: trable s připojením dataprojektoru přes VGA

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 13 08:53:17 CET 2013

S VGA jsem měl tento týden zajímavou příhodu:

Používám externí monitor připojený k NB jako rozšířenou plochu. Odpojil jsem
ho, přešel s NB do jiné místnosti a připojil projektor. Obraz na displeji
zmizel a už se neobjevil ani po odpojení projektoru. (Na projektoru nebylo
taky nic.)

Vrátil jsem se k ext. monitoru, připojil a obraz naskočil na int. i ext.
monitoru.

To celé se opakovalo znovu. S tím rozdílem, že ke zmizení obrazu stačilo
připojit VGA kabel od vypnutého projektoru. Takže se to nevyřešilo. Ani
restartem.

Záhadou je, že ve správě monitorů vidím 3 monitory, interní a 2 externí. Ten
přebytečný nejde odstranit. NB má přitom jen 1 externí výstup.

Zdeněk