OT Win XP updates

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 12 21:07:07 CET 2013

 12.12.2013, 20:57:57

 NENI !
 Alespon, pokud mohu verit antivirum, ktere obcas poustim na
 systemovej disk (jinak jsou antiviry vypnuty).
 A to mam vypnute aktualizave (sen tam neco aktualizuji rucne),
 posledni dobou nepouzivam ani firewall, PC trvale v siti, a ani
 temnym zakoutim netu se tak uplne nevyhybam.
 Nejsem zadnej PC expert, spise jen znalejsi uzivatel.
 A dokonce ani nejedu na nejakem Lx ale na XP sp3

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz