OT Win XP updates

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 12 17:49:33 CET 2013

No to se vam uplne stejne muze stat i v pripade, ze jej mate. To byla
moje osobni zkusenost prave s tim cervem pred deseti roky. Antivir jej
nakonec detekoval, ale neumel s nim nic udelat. Musel jsem si na to pak
sehnat nejakej jednoucelovej udelator.

Takze pro me za me staci kdyz nic nechytnu - nemusim totiz resit jak se
toho zbavit. Protoze kdyz uz neco lapnete tak to znamena, ze to antivir
stejne nedetekoval stitem.

RV