OT bleskmobil *

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 17:22:51 CET 2013

Máte to vymyšlené dobře. Pokud je převod čísla zdarma nebo za symbolický
poplatek, není nic jednoduššího, než po čase vyhodnotit a případně odejít
jinam.

Udělal jsem si porovnání asi 5 operátorů podle vlastního modelu používání
služeb. Tesco s těmi dočasnými bonusy vycházelo nejlevněji. Jen bych asi
nestíhal provolat kredit. A za rok, jestli nebude pokračovat bonusová akce,
se dá změnit operátora.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ing. Jan
Galuszka
Sent: Thursday, December 12, 2013 8:13 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT bleskmobil *

Notifikace mailu nevim,

Ja jsem mobily resil kolem prazdnin, tehdy to vychazelo jako rozumna
varianta a necham to do dalsich prazdnin a pak se podivam na vyhodnost.

Kdybych mel prubezne sledovat nabidky, tak se z toho zblaznim. Kazdy
operator ma neco zajimaveho, nejake lakadla, chytaky, ...

Stejne to speje k tomu, ze volani bude nejakym benefitem k jinym drazsim
sluzbam (elektrina, plyn, erotika, ....)

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )