SiLabs/exEM vianocny stromcek

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 16:44:02 CET 2013

Dňa 12. decembra 2013 16:32, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Je, lebo sa tak nevolam.

Pockaj... mozno som nie celkom pochopil o co ide.
Rozumiem tomu tak, ze im mas napisat nejaky podnetny napad a z tych
vsetkych vylosuju 5, ktori dostanu elektronicky stromcek, nie?
Ak mas nevolu voci facebooku a ich schopnosti agregovat informacie...
tak to je hadam jedno, pod akym menom si zaregistrovany. Aj keby si sa
registroval pod svojim skutocnym menom, mozes sa o par dni zmaznut,
medzicasom si nevyplnaj ziadne informacie o sebe a mas. Ja mam tiez
jeden "anonymny" facebookovy ucet.

> Okrem toho, ak uprimne poviem, co maju podla mna na tom tam vylepsit, tak
> sanca, ze budem medzi 5 stastlivcami klesne pod nulu.

To rozhodne. Preto je v banku iba 5 kitov.
Keby aspon nejake okruhle cislo, trebars 4 alebo 8.

> Som divny, co?

Odmietam odpovedat :-)

> Ale aj tak je to vsetko Tvoja vina. Ked som v oktobri vyzyval na komunitny
> projekt na presne toto, tak si sa neprihlasil, ze to vsetko odmakas.
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-October/446509.html
>
> wek

Priznavam, je to moja vina. Ale keby som sa toho chopil, tak tam bude
btfsc a to ty nechces :-)