OT Win XP updates

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:54:37 CET 2013

> To nema so softwarom a internetom nic spolocne, resp. stav software a
> internet je v tomto pripade len podruzna technicka zalezitost. Posudenie
> rizik a urobenie suvahy plusov a minusov v konkretnom prostredi (moje
> pracovne PC) je ovela, ovela sirsia zalezitost.

To rozhodně.

> Vy, pan kolega, ste zamestnany u obchodnikov so strachom - podobne ako
> poistovne, vyrobcovia liekov, apod. - a podla toho sa aj spravate. Pri
> vsetkej ucte k Vasim vedomostiam a znalostiam a Vasej praci. Nie je na tom
> vobec nic zle, len faktom je, ze je vo Vasom postaveni tazke mat nezaujaty
> postoj.

Ale já ten názor přece nemusím mít/prezentovat jen proto, abych prodal -
zaprvé vycházím z technické pozice (i když se dnes víceméně živím
statistikou a žvaněním) a zadruhé se nedá čekat, že bych tady někoho
nějka přesvědčil.

Ale přesně jak říkáte - věřím tomu, že běžný uživatel dnešní výpočetní
techniky (a mezi ně počítám i většinu zde přítomných, jakkoli si oni o
sobě myslí něco jiného), nemá ponětí o tom, jaká ta rizika jsou (at už o
jejich existenci, tak i o jejich rozměru).

Už jen ta výtka nahoře je zcela jasná - jak ale můžeme něco udělat pro
obecné informace o bezpečnosti, když všechny apriori zamítnete jako FUD
a dál věříte bludům o neexistenci malware apod?

> Davate sa ockovat proti chripke?

Nedávám, s přihlédnutím ke svému věku a zdravotnímu stavu. Žloutenku
taky nemám, ale jakmile bych jel do nějaký exotiky, už bych byl
napíchanej vším možným.

--
		Jindrich Kubec

 AVAST Software a.s.       Trianon House, Budejovicka 1518/13a
 mail: kubec na avast.com         Praha 4, 140 00, Czech Republic
 ph: (+420)274005666  fx: (+420)274005888   web: www.avast.com

Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.