OT Win XP updates

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:28:24 CET 2013

Muzete mi prosim napsat pri jakych cinostech Vam Avast houka? A jaky je
mechanizmus toho "je to tam"?

Zrejme jsem mimon, ale naposledy jsem si zaviroval domaci sit cca pred
10 lety a to jen proto, ze jsem s nim hral.

Mam sice koupeny antivir od Esetu, ale letos definitivne neprodlouzim
predplatne - ne proto, ze by to bylo drahe, ale ze me ten AV neskutecne
..., na PC se neda delat pokud bezi test - takze ho nepoustim. Mam
zapnuty jen stit a kontrolu mailu a na to mi asi bude stacit defender
primo od MS.

Radek Vicek