Win XP updates

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 14:03:22 CET 2013

Pre mna bol dlho pocitac pracovny nastroj, teda nieco co zapnem a mozem
robit. Ako elektroing. som potreboval nejaky cad na schemy, plosaky, nejaky
editor na pisanie fw a kompilator C. K tomu nejaky ten Office na
kancelarsku robotu. A potom este nieco specializovane na grafy, tabulky,
nejake simulacie....

Takze PC som rozumel do hlbsej miery tak do w2000. Odvtedy sa o to
nestaram. Je sice pravda, ze odvtedy som elektroniku presunul na ovela
nizsiu zivotnu prioritu a PC sa okrem ineho stalo pre mna symbolom pre
nahliadanie a vyberanie perliciek mojho sukromia a vlastnej prace... Takze
sa snazim vediet o tom PC co najmenej, ked funguje, tak sa nestarat o to
ako funguje. Ono to aj tak cloveku vsetko pri vhodnej konstelacii docvakne,
ale nemusim to aktivne rozoberat a vrtat sa v tom.

A tie updaty, kedze viem ze PC je na sieti, tak tam ma pristup kde kto. A
ked si clovek na to zvykne, tak sa uz o to nestara. Tak som sa aj ja
nestaral o automaticke updaty. Viem, ze potrebujem na disku volne 2GB a
aspon 512MB RAM aby som mohol pozerat emaily a browsovat po nete. To mi k
zivotu staci. Ale nemyslel som si, ze MS a ine sw firmy mi vyradia pocitac
tym, ze pustia vsetci naraz automaticke update a zahltia mi wifi kartu...
Tento sposob ukoncenia podpory wxp som teda naozaj necakal...

A.

Dňa 12. decembra 2013 12:37, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(-a):