OT Win XP updates

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:01:37 CET 2013

On 12.12.2013 13:35, Jan Waclawek wrote:

> Ono mozno mate pravdu, ale je to pre tuto konferenciu irelevantne. Asi
> tazko najdete podobne velku skupinu ludi, ktori to riziko vedia posudit,
> ako je tu. Typicky sa prave tito ludia napriklad rypu v zivotunebezpecnych
> elektrickych zariadeniach, castokrat pod prudom.

Ano, v tomto bych jim věřil. Jako převážně softwarista bych jim nevěřil
(občas tu vidím dobrý blbosti/pověry). Prostě nevěřím na nic jako 'vím,
co dělám' při současným stavu softwaru a internetu. Mě avast houká
relativně často (a oprávněně). Nemá to nic společnýho s tím, co o tom
vím, prostě stačí jedna chybějící security aktualizace a 'je to tam'.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.