Win XP updates

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 13:02:24 CET 2013

Ano, ano o tomto som pocul mnohokrat.
Ako sa ta zablsenost realne prejavuje? Naposledy som XP pouzival este
na internate a lokalna siet bola potencialne velmi nebezpecnym
prostredim, no za tych 5 rokov som mal s nejakym malware problem
presne jeden krat. Z casu na cas som to prelustroval antivirom a nic
nenasiel, tak teda neviem.

Pred nejakou dobou som XP vymenil za uplne iny OS, odvtedy zablsenost neriesim.

Dňa 12. decembra 2013 12:57, Jindroush <kubecj na asw.cz> napísal/a: