OT bleskmobil *

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 07:02:46 CET 2013

Ještě jsem četl v letáku Tesco o dalším bonusu: 100 Kč za dobití. Aby to
bylo ještě komplikovanější.

Dají se přeposílat notifikace mailů jako SMS?

Mám v mobilu ještě služební SIM s neomezeným tarifem, takže z ní volám
přednostně. Ze soukromého čísla provolám minimum. Možná ani těch 200 Kč/6m,
ale přijít o SIM nechci. Zatím mám zálusk na ČEZ, kde stačí 1 SMS za 3
měsíce. J

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ing. Jan
Galuszka
Sent: Wednesday, December 11, 2013 8:12 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT bleskmobil *

je to jednoduche .. nabijete 200Kc a dostanete :

200Kc (ty plati 6 mesicu a pokud v tech 6 mesicich znova nabijete tak se
presouvaji na dalsich 6 mesicu, takze se neztrati)

+ 200Kc (ty plati max 30 dnu a prednostne se cerpaji a po 30 dnech nevyuzite
konci)

Ta akce puvodne platila do konce 2013 a ted to garantuji na 2014

Testovano pulrocnim provozem a nebyl problem, pouzivam 4 cisla ( ja,
manzelka, syn, tablet)

Pokud malo volate, tak staci jednou za 6 mesicu nabit 200Kc a cislo jede dal
.. takze naklady 200Kc/6 mesicu  ... to myslim neni moc

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )